Tuesday, November 30, 2010

Happy Besday Kak Deep!!!

To Kak Deep, happy Besday yang ke 25...usia hanya angka okei...sory sebab baling kak Deep dengan telur dan tepung...papepun semalam memang happening sangat-sangat...thanx kepada Ifa yang jemput aku tuk join event ni...

Okei, yang kat sebelah aku tu, Kak Cik ataw Kak Ida...die ni duduk depan bilik aku, tapi dari aku sem 2 sampailah sebelum raya haji, aku tak pernah tegur die sblm ni just senyum jek...lepas peristiwa ambil Ifa dekat Shahab barulah kitaorang bercakap...Kak Cik dah sem akhir barulah nak bergurau senda...btw, nice knowing you sis... =)



Happy Birthday Kak Deep....



Birthday kena tepung, telur, air coke, n kek...

Mereka berdua semester ni sem akhir...

p/s: thanx to my junior achik sbb pinjamkan kamera...terkilan jugak tak dapat ambil gamba guna kamera sendiri sbb ada org pinjam...papepun semuanya enjoy... =)

1 comment:

Anisa said...

ohoo
ni yg kecoh smlm kat kafee
haha