Thursday, November 4, 2010

Banjir-banjir....

Hampir 2 tahun setengah duduk kat Sintok, belum pernah lagi banjir seteruk ni...tahun ni betul-betul mencabar, penuh dengan dugaan...ingat an sebelum exam da xde apa-apa masalah lagi dah...tapi rupa-rupanya ada lagi...bagi aku ianya sangat mencabar...banjir kat kedah...banjir yang terburuk...

pagi tadi nak hantar kakak aku balik...dorang cakap jalan melalui Perlis boleh lalu...so, aku ngan ifa pun pergilah ikut jalan tuh...lagipun semalam ifa dah lalu jalan tuh dan memang tak banjir...tapi bila kitaorang lalu banjir dah jalan tuh...mmg agak dahsyatlah banjirnya...so, kitaorang pun ambil keputusan untuk patah balik...

bila sampai kat changlun, rumate aku call bagitahu yang exam ditunda selepas raya...mmg lagilah aku jadi tak keruan...ketar harung air banjir tak abes lagi ...aku pun cepat-cepat tukar tiket, tapi tak boley tukar...so nak ataw tak beli jelah tiket yang baru...aku harap bolehlah balik hari sabtu nie...sbbnya, dengar kata, makanan mungkin akan dicatu...






No comments: