Friday, July 16, 2010

Today Is Friday...

Hari ni hari Jumaat?? Ada apa dengan jumaat?? sbbnya kat kedah hari jumaat hari cuti...so aku boley r berehat sebentar dari segalanya...penat gile minggu neh...walaupun kelas tak banyak, tapi tetap jugak penat...pergi kelas, balik kelas g jaga kedai plak..huhu...

hari ni bermulalah asimen aku yg pertama...asimen subjek kewartawanan foto..best subjek neh, sbb asimen just amek gambar berdasarkan tema yg diberi...tema tuk minggu neh "warm"...tapi yg tak bestnya aku kena pinjam DSLR membe..sbb aku tak ada DSLR..huhu..sem depan kena beli dah sebab sem dpn aku amek paper fotografi, so aku kenalah kumpul duit dari sekarang...

malamnya pulak aku ada meeting tuk Festival Filem sem depan...aku jadi timbalan bendahari bagi induk...kiranya yang besarlah...bendaharinya adalah ain yazid...projek ni berjalannya sem depan...tapi disebbkan UUM yang akan menjadi tuan rumah dan kitaorang bekerjasama dengan Finas so projek tuh da kena mula sem nie...

apa yang aku harap sem nie semuanya berjalan dengan lancar...bukan stakat study tapi jugak persahabatan aku dengan semua yang ada kat sini..semoga dipermudahkan segalanya buat aku dan semuanya...disebabkan sem nie aku amek lima subjek jek, so aku nak berusaha tuk naikkan pointer sem nie...chaiyok2... =)

2 comments:

Anisa said...

alid
smoge akan tercapai impian itu.
all the best
(:

Khalidah Khair said...

thanx anis...
=)