Wednesday, July 21, 2010

Minggu Kedua

sekarang ni dah masuk minggu yang kedua...so kebanyakan pensyarah dah start mengajar..
so aku pun dah start pening-pening lalat sikit...huhu..asimen pun kebanyakan pensyarah dah bagi kat kitaorang...

aku ingat an semester ni kitaorang pelajar-pelajar kewartwanan tak payah buat surat khabar sintok lagi...ingatkan semeseter ni kitaorang hanya jadi penunjuk ajar pada pelajar-pelajar yang ambil paper penulisan media jek..tapi rupa-rupanya aku silap..semester ni kitaorang perlu juga buat surat khabar sintok tuh...bukan setakat kena buat, kitaorang kena wat pertukaran ke atas layout surat khabar tu lagi...hmmm...aku harap kitaorang semua boleh buat dengan jayanya...bila fikir-fikir balik best bila kitaorang semua bertungkus-lumus nak siapkan sintok online sem lepas...stay up kat bilik berita sampai pagi..jln kaki sama-sama pukul 5 dan 6 pagi..semua tu best sangat...

walaupun semester ni aku hanya ambil lima subjek sahaja, tapi aku rasa semua subjek tuh cam berat jek...ialah kebanyakannya paper 2 ribu dan 3 ribu..aku tak tahulah aku boleh buat ke tak..tapi aku harap sgt2 yang semester ni aku dapat naikkan pointer lagi...so aku tak boley blaja main-main lagi macam semester yang lepas..aku kena bahagikan masa sebabnya dalam masa yang sama aku kerja semester ni...

No comments: