Saturday, July 3, 2010

Tired But Happy!!!

hari ni merupakan hari yang sangat2 penat buat aku...sebabnya dari semalam aku tidur dekat rumah rozein...tolong family die, sbb kakak die nak tunang dan ada bacaan doa selamat tuk umah baru...dari semalam aku ngn zulaikha menolong apa yang mampu...pape pn tahniah tuk kakak Rozein, kak long...semoga berakhir ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat...

dalam duk tolong2 kat umah rozein aku telah mendapat selsema...batuk memang aku da dapat cuma x teruk jek...aku selsema sbb tak tahan dengan bau tumisan dan bau segala jenis bawang2 yang diblender...huhu...tapi takpe sbbnya aku dapat banyak ilmu dan pengalaman daripada semua yang disekeliling aku waktu kenduri tuh...dapat ilmu pasal masakan...dpt kenal saudara mara rozein yang secara tak langsung merapatkan ukhwah sesama Islam...

lepas balik dari umah rozein, malamnya kakak sedara aku kak aida ajak pegi makan...die nak blanje..mestilah aku sangat2 suka... =) so secara tak langsung dapatlah jumpa sedara mara yang lain...sgt2 seronok, ialah bukan apa 9/7 aku dah nak berangkat kembali ke Sintok, Kedah...jadi waktu raya nanti je dapat jumpa dorang semua...walaupun penat dan kurang sihat, tapi aku tetap gembira... =)


ni semuanya kelurga sebelah ayah aku...mak teh, mak cik dan mak anjang..yg dua orang kat bawah tu kakak sedara teacher siti nadzrah(sbb die ni cikgu kat kesuma) dan adik sedara aisyah...


nilah k.aida..terima kasih kak kerana belanja kami semua...semoga akak murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan oleh Allah...

and thanx again 4 k.aida...tapi kali ni tuk adiah besday kami yang lalu...suka sangat2 sbb semuanya purple...dari beg, bantal and kad semuanya warna purple...thanx sgt2..terharu neh..terima kasih sbb bagi kami bantal, sbb bantal tu akan jd bantal busuk kami...bantal busuk yang lama da kena buang oleh mama..huhu.. =)

2 comments:

Anonymous said...

hurm orang tu banyak tiddddoo ja..tulah kene selsema...hahahaaah..oh tu balik tu ko makan lagi..mak ai..

Khalidah Khair said...

hahaha...
mana ada..
time tido ak tido r...
mst r mkn da org blnje...
=p