Sunday, July 11, 2010

Sampai Suda....

hampir 5 jam lebih aku duduk dlm bus, akhirnya tepat pukul 5.30 pagi hari sabtu aku smpai kat Alor Star...dari AS ambik bus terus ke UUM...penat seh angkat beg naik smpai tingkat 4..huhu..smpai2 jek aku kat bilik, rumate aku Ida ngan Aan baru jek nak tido pas smbhyg subuh...aku apa lagi, terus kejut x bg dorang tidur...ajak dorang angkat kotak ngn kemas brg...hehhe..kejam seh, smpai2 jek da kacau org ngan buat bising...

tengah kemas bilik, tiba2 azi gtaw yang duit ptptn dah masuk...kitaorang pe lagi, terus wat perancangan nk kua g beli barang...petang tuh kitaorang pun kua g beli barang kat Changlun...
tak banyak barang yang aku beli, sbbnya msh ada lagi brg sem lepas yang boley guna...

lupa pula aku nak cerita, yang dalam bilik aku ada pelajar baru...dia baru masuk sem ni...kira juniorlah...nama dia Nadia...budak terengganu..sama r plak nama ngan senior aku sem lepas engku ima nadiah...dia pun asal terengganu gak...hehehe...hopefully dia dpt sesuaikan diri ngn aku yg gila2 neh...hehehe...

hari ni hari ahad..aku da mula kelas...kelas aku hari ahad pukul 11 pagi smpai kul 3.30...td g kelas mmg bestlah bila dpt jmp ngn coursemate...mmg happeninglah...td lecture x masuk kelas, so kitaorang syoklah berborak...smpai orang yang lalu lalang kat tangga tuh semuanya pandang..sbbnya kitaorang neh kecoh sgt..papepun aku epy sgt bila dpt jmp korang...korang2 semua sem ni jgn byk main sgt ek...kita beajar leklok naikkan lagi pointer...walaupun kita kecoh tapi biarlah pointer kita tinggi...barulah lagi havoc...papepun Gud Luck tuk semua... =)

No comments: