Friday, February 4, 2011

Aku tak mampu tuk jadi kejam

Aku tak mampu nak jadi kejam
aku tak mampu tuk jadi jahat
aku tak mampu nak balas balik apa 
yg orang dah buat kat aku
aku tak mampu nak jadi pendendam


Walaupun aku cuba sakitkan hati orang
tapi dalam pada masa yang sebenarnya
aku juga sakit
sebab aku tak sanggup nak buat orang macam tu

Aku akui yang aku pernah cuba sakiti orang
aku mampu untuk sakiti mereka
tapi hanya dalam masa yang sekejap
tapi hanya bila mereka tiada didepan aku
bila mereka muncul dihadapan aku
bila mereka ada dihadapan aku
aku tak mampu tuk terus berlaku kejam lagi pada mereka



Aku tak boleh tuk terus menipu diri aku sendiri
aku tak boleh terus berlakon yang aku mampu menjadi kejam
walaupun orang buat aku sakit
walaupun orang buat aku menitiskan air mata
walaupun orang buat aku menderita
tapi aku tidak mampu tuk menjadi kejam
tidak mampu menjadia pendendam
tidak mampu tuk jadi jahat

sebabnya mudah sahaja
menjadi kejam
menjadi pendendam
menjadi jahat
bukanlah aku........

No comments: