Saturday, January 8, 2011

Penantian satu penyeksaan


Esok adalah hari yang sangat ditunggu-tunggu oleh pelajar-pelajar
Universiti Utara Malaysia.
Gila berdebar seh nak tunggu esok.
Niat dalam hati tak nak buka portal.



Sebab yang pertama:
Confirm server uum akan sibuk
Sebab yang kedua:
Seperti sem-sem sebelumnya takut nak tengok result.



bermacam persoalan yang bermain dalam kepala ni...
adakah result yang aku dapat okei..??
adakah result yang aku dapat bagus...??
atau....
result tu akan buat aku sedey...??
wah!!!
tak nak fikir boley x??

 walau apa pun yang aku dapat
aku kena redha...
sebab apa yang aku dapat tu adalah apa yang aku usaha...
pape pun aku harap semuanya baik-baik sahaja...
Insyaallah... =)

kepada kawan-kawan...
hopefully korang semua akan dapat result yang terbaik...

=)

1 comment:

perindu_خلافة said...

insyaALlah kalo da buat yg terbaik x perlu takut ape pn keputusannya.. ^_^