Monday, January 31, 2011

A new baby =)

Akhirnya setelah berfikir berkali,
Setelah berpusing serata Alor Star,
aku telah membuat keputusan untuk membeli
sebuah external hard disk...


gila old skool ko an alid,
org lain da lama ada external, 
ko baru jek nak beli...

nak buat cmne 
keadaan kewangan tak mengizinkan..
hehe..

sebelum aku buat keputusan nak beli external ni
sbnrnya dalam kepala aku
aku ingat nak beli aksesori kamera
yang dalam list maybe nak beli battery grip ataw speedlite...


tapi bila fikir balik 
baik ak beli external
sebab ak da x larat nak burn sume dokumen dalam dvd..
bayangkan satu event yang ak join paling kurang 2g gamba,
nikan pulak satu folder untuk satu sem punya gamba
macam sem 5 jek da 30++g lebey...
so aksesori kamera yang lain tuh,
nantilah aku beli...

selain dari tu,
aku beli skin pendrive yg baru..
hahaha...
takde keje betul ganti skin pendrive...

Ni skin aku yang lama Mr Lembu,
disebabkan ada kenangan dan cerita yang ingin
aku cuba lupakan
aku pun beli skin pendrive yang baru


Ni skin pendrive aku yang baru
hantu cina yang kena tepek
pehal tah aku pilih skin ni
nampak unik jek an...

So Mr Lembu terima kasih sebab sudi jaga pendrive saya,
selamat datang Mr. Antoo jaga pendrive baik-baik ye,
Mr Lembu akan masuk lam muzium esok...

=)


1 comment:

perindu_خلافة said...

wah comel2 barang alid..
jaga elok2 baby tuh semua ^__^