Saturday, December 18, 2010

Bersukan

Yeah...setelah hampir berminggu aku x update blog...
akhirnya ak update jugak...beselah nak buat cmne...
busy ngan exam..busylah sangat ko tu lid..
sebenarnya xde idea...hehehe...

sebenarnya aku baru sampai umah petang semalam...
sebelum ni aku pergi jalan-jalan jap kat perak...
time kasih ifa sebab bawak aku jalan-jalan kat perak... =)

petang tadi aku balik umah nenek sekejap...
sebab dua orang sepupu aku (dorang kembar) bersunat...
best gak kacau orang bersunat nie...
asyik menjerit jek kejenya...hahaha...

pastu selain dari mengacau orang, aku ngan adik-adik aku main badminton...
konon-konon mengambil angin petang secara sihatlah...
lagipun kitaorang da lama tak jumpa...
kitaorang main ngan sepupu aku yang kecik...
saje jek buli budak tuh...
sebab banyak sgt cakapnya...

cakap banyak pun tak guna...
nah layan jelah ek gamba-gamba ni..
adik aku lagi sorang akmal tak ada...
sebab time orang nak gerak balik kampung, time tulah die sibuk nak merayau...
konon-konon nak wat  persiapan nak kua tengok bola..















No comments: