Tuesday, August 31, 2010

Kad Raya..... =)

Sekarang ni dah masuk sepuluh malam terakhir...orang melayu panggil malam 7 likur...pastu sekrang ni tinggal 3 hari nak balik rumah...ermmm...nak kata excited mesti r excited...tapi tak boleh tunjuk sangat kat budak semester satu neh...sbb dorang lg excited dari aku...huhu...biasalah nama pun semester satu...dah dua bulan lebih tak balik rumah so mestilah rasa excited...

dalam sibuk2 orang guna facebook dan sms tuk bagi ucapan raya...tahun nie aku dapat satu kad raya...eleh alid neh, baru dapat satu dah kecoh...hehehe...sebenarnya bukan apa, kad raya yang aku dapat ni besar daripada yang biasa n kad ni diberi oleh junior aku yang selalu kena buli ngan aku...huhu...


ni sampul kad raya yang dorang bagi...ada ke patut poskodnya ditulis siput...ish2...memang nak kena neh...huhu...


ni pulak muka surat pertama...tengok r tuh..ada gamba siput lagi...ish2...


ni pulak muka surat tengah dengan belakang kad raya tuh...pergh bagus betul dorang neh...siap jemput g bilik terbuka lagi...tapi tarikh tu cm x best jek...sbbnya waktu tu cam aku tak balik lg jek...huhu...

pape pun thanx a lot kat anis, bella, aini ngan achik tuk kad raya neh...selamat hari raya pada korang jugak...akk pun sama gak, minta maaf sebab slalu kacau korang...kalo ada terasa ati ngan akak, akak harap korang dapat maafkan akk ek...sayang korang... =)

No comments: