Sunday, June 20, 2010

PENAT a.k.a TIRED

PENAT a.k.a TIRED
itulah yang aku rasa hari ini
dari pukul 2 sampailah malam aku keluar...
tapi bukan keluar dengan boyfriend (bukannya ada bf pn a.k.a single) atau kwn2...
tapi hari ni aku keluar dengan
family aku...
kitaorang semua pegi menghabiskan duit kat nilai 3...
hehehe...

aku tak adalah xcted sgt nak pergi membeli belah ni...
sje je keluar sebab boring duduk umah...
mama pun tak beli byk sgt barang...
sebab utama g nilai 3 tuk teman nenek beli barang jek...
byk jugak yang nenek beli
...
macam-macam yang dibelinya..
kain batik, telekung, kain langsir, macam-macam lagilah...

aku beli apa??
aku tak beli apa-apa pn...
sebab tak ada duit..huhu..
tp adalah sikit2 yg dpt aku beli..
tu pun bukannya guna duit aku...hehehe..
nenek yang tanya aku tak nak apa-
apa ke??
aku pun apalagi cepat jek pegi cari yang berkenan dihati...
yelah alang-alan
g orang nk belanja...
hehehe...

nilah rupanya nilai 3...
nasib baik waktu aku pegi x ramai org...
mngkin sbb esk nk skola so sume sibuk
nk anta anak blk asrama...

lepas habis shopping,
aku dengan family aku g balik kampung...
ialah nak hantar nenek aku balik kg...
sampai je kat kampung
aku bergurau senda dulu dengan sepupu aku...
sepupu aku semuanya kecik2 lg...
sbb aku cucu yg pertama..
best buli budak kecik neh..

nilah budak kecik yg nakal...
nama dia Muhamad Nasrul Haqeam...
dia rapat ngn family aku...
sebab dulu waktu dia kecik mak aku yg jaga dia..

pas puas membuli perut laparlah pulak...
so apalagi aku pun pergilah dapur...
bila masuk je dapur tengok-tengok adik aku sedang
bangga membuka durian
apalagi aku pun cepat-cepat makan nasi
pastu makan
durian sebagai dessert...
pergh!!!
memang masyuk r...

pas makan, borak2 jap...
ayah pun ajak balik...
elok je sampai umah aku da penat...
pe lagi g mnd...
buka facebook jap, pastu ngarut lam blog neh...

aku da ngantuk neh...
nak tido...
bubye sume...
=)

No comments: