Thursday, June 24, 2010

Credit to Anisa Hang Tuah

thanz anis sbb bg aku resepi kek batik...walaupun boley jek google, tapi bese r aku an mals...lgpn da alang-alang smlm chat ngn anis, minta jelah resepi...

pagi-pagi tadi, tak adalah pagi sangat sebenarnya...aku pergi bayar bil streamyx ngn bil air umah aku...pastu alang-alang aku nak pergi byr bil kat tm tuh, mama suruh aku pergi beli barang basah jap..nasib baiklah Tesco tuh dpn umah aku jek...aku beli sekalilah bahan2 nak buat kek batik tuh...

sampai umah, ilex jap...main ngn budak2 yg mama jaga neh...pastu masuk dapur start buat kek batik neh...ingat an lama r nak buat...upe-upenya tak adalah lama sangat...sekejap jek buat kek neh...masukkan dalam ice box...pastu apa lagi MAKAN....


macam nilah rupa kek batik yang telah siap...
dulu aku ingat susah nk buat kek ni...
rupa-rupanya senang jek...
thanx anisa...
=)

3 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

heee
thnks alid :)
siap credit utk aku tuu
heee
hmm..sedap kan rase kek batik tu :)

Khalidah Khair said...

hehehe...mst r kene credit tuk ko...
sbb ko yg bg resepi...
=)

Unknown said...

Masak la ko org cari ko