Wednesday, June 29, 2011

Melaka!!

Akhirnya aku dan member aku telah berjaya merealisasikan planning kitaorang nak pergi bercuti bersama. Destinasi yang dipilih mestilah yang paling dekat. Kitaorang pergi Melaka. Sebab pertama aku memang dah jatuh cinta ngan Melaka lepas join projek kelas Fotografi. Kedua sebab kawan aku jue, ada ngn zulaikha memang blaja kat melaka. So senanglah kitaorang nak pusing-pusing sebab ada penunjuk arah.


Bila fikir-fikir balik planning ni memang gila sikit. Sebabnya kitaorang pergi satu hari je means pergi pagi balik malam. Just jalan-jalan ambil gamba kat bandar hilir then petang dalam kul 4 kitaorang pergi Pantai Puteri mandi laut. Walaupun penat tapi memang happeninglah kat sana tuh.


Isi perut sambil tu ambil gambar dulu


Ni lepas ambil bibik zeha


Kat mana-mana coolblog ni mesti beli, memang cool r..














Cuaca terlalu panas, so aku ngn nani beli topi dulu..


Cendol ni yang buat aku tak tahan, waktu first aku datang Melaka aku dah jatuh hati kat cendol ni






Nak naik cruise






Ni kat Pantai Puteri, air kat sini memang masin gila


Bestfriend, Nani, Jue ngan aku....

2 comments:

perindu_خلافة said...

haish jalan2 kat melaka x ajak~ haha ^_^,

Nani Shahimi said...

Miss u aled. :)