Tuesday, April 19, 2011

opss!! terjatuh pulak...

fuh, fuh, fuhhhhh...
berhabuk gila blog neh...
lama sungguh blog ni tak hupdate...
pemalas sungguh cik khalidah ni...

sebenarnya byk cerita yg ingin ditulis
tapi ntahlah sumenye hanya bermain kat kepala jek
hari ni tiba-tiba jek nak merapu
mmg betul-betul merapulah blog ni
sebelum korang bosan baik tak payah baca
(macamlah ada orang baca an)

aku dah bagi amaran tapi korang nak baca juga
jadi jangan salahkan aku kalo entry ni bosan...

sebelum tu aku nak tanya korang
penah tak korang jatuh cinta 
jawapannya mestilah pernah an
tapi pernah tak korang jatuh cinta dengan lelaki yang tak tahu pun 
korang jatuh cinta dengan die
kira korang jatuh cinta dalam senyap jek
kalo korang tanya aku
ye aku pernah jatuh cinta dalam diam ni
dan aku betul-betul jatuh cinta
dalam erti kata lain syok sendiri
tapi tak kisahlah sebab aku tak kaco orang pun an

aku pun tak tahu macam mana aku boley terjatuh cinta dengan lelaki ni
hanya dengan sekali pertemuan aku dah boleh jatuh
nak kata hensem kawan-kawan aku kata takdelah hensem
nak kata baik aku pun tak kenal die
nak kata kaya pun tak jugak
cuma apa yang boleh aku katakan ada sesuatu pada diri die
yang buat aku terjatuh cinta

dan apa yang pasti 
aku pun tak tahu bila aku boley jumpa dengan dia lagi
selain daripada UUM ni besar
masa aku kat sini pun semakin singkat
segala pertemuan akan berakhir
siapa dia yang telah membuatkan aku terjatuh cinta tu
biarlah rahsia....  =)

Pencarian mencari Adam yang tercipta untukku mungkin
masih jauh lagi...

Walaupun tanpa Adam disisi aku masih lagi mampu berdiri
dan memancarkan semangatku untuk yang lain...

p/s: i) semoga saat terindah itu akan terus bersemadi

ii) pepagi buta jiwang sorang sorang  =p

iii) mendoakan yang terbaik tuk semuanya, insyaallah....

=)

No comments: